Hej och välkommen

Hej och välkommen. Bloggen handlar om livsstilsfrågor och att leva med kronisk sjukdom. Här lämnas inga medicinska råd. De bör ges öga mot öga.





Läs boken ATT TA ÅRAN I EGNA HÄNDER av Karin Glasby och Sune Överhagen

Obs boken ATT TA ÅRAN I EGNA HÄNDER KOMMER INTE ATT TRYCKAS. DET ÄR ALLTFÖR FÅ INTRESSEANMÄLNINGAR/ sune överhagen



START


Translate

söndag, mars 01, 2009

Lite Yoga

Min lärare i yoga från i somras har gjort en bilaga till tidningen Laura om yoga och yogaövningar. Gå gärna in på den. Jag har haft nytta av den kurs jag gick och anmälde mig till en kommande sommar också.

Länk till Charlotte Skuttas hemsida.
Länk till Svalövs Folkhögskola där jag gick kursen: Sommarprogrammet

2 kommentarer:

  1. Stort tack för det tipset! Det ska jag verkligen gå in på direkt och knycker nog med det till min blogg också för det är verkligen värt att tipsa om. Visst är yoga nyttigt både för kroppen och själen? Älskar min yoga.
    Ha det bra!
    messan

    SvaraRadera
  2. Hej Messan,

    Jag tyckte verkligen kursen i yoga och medveten närvaro var bra sa jag vill gärna sprida den här informationen.
    Hälsningar
    Sune Ö

    SvaraRadera