Hej och välkommen

Hej och välkommen. Bloggen handlar om livsstilsfrågor och att leva med kronisk sjukdom. Här lämnas inga medicinska råd. De bör ges öga mot öga.

Translate

fredag, juli 14, 2017

Bloggat i mer än tio år

och det kan vara tillräckligt.
 Bloggens läsare varierar mellan 100 till 500.

Jag känner emellertid att det jag skriver kan man läsa på andra ställen och kanske med bättre texter. Jag kommer därför att lägga ned bloggen tämligen snart. Jag kommer att ha texterna sparade men de kommer inte att kunna läsas offentligt.
 Jag vill därför passa på att tacka alla som läst och kommenterat mina texter. Jag kanske återkommer om lusten faller på. Min email är thisissune@gmail.com  utifall ni skulle vilja ha ngn kontakt.

3 kommentarer:

  1. Jag kommer att sakna dina ord.

    Kram från Angela

    SvaraRadera
  2. Tack Angela för dina uppskattande ord. Om så bara en fått ut något av mina rader är det värt mycket.

    SvaraRadera
  3. Jag känner det samma i det jag skriver och gör <3 Du har verkligen förändrat mitt liv till det bättre! Jag är evigt tacksam och jag ska försöka att sända det vidare, efter bästa förmåga <3

    Stor kram från mig <3

    SvaraRadera