Hej och välkommen

Hej och välkommen. Bloggen handlar om livsstilsfrågor och att leva med kronisk sjukdom. Här lämnas inga medicinska råd. De bör ges öga mot öga.




Translate

tisdag, december 26, 2006

Om medveten närvaro-Mindfulness



Jag har under en period lyssnat på Åsa Nilsonnes ljudbok Vem bestämmer i ditt liv? Om medveten närvaro samt tvillingboken Att leva ett liv, inte vinna ett krig av Ann Kåver. Jag har inte smält det riktigt ännu och återkommer eventuellt med ett omdöme, men jag vill tipsa om Åsa Nilsonnes hemsida med blog Klicka Här. Där lägger hon ut mindulnessövningar och det vill jag rekommendera. Jag har försökt att tillägna mig mindfulness i många år och det är inte helt lätt men där kan man hitta bra övningar.

Peace och Fridens Liljor
Sune

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar