Hej och välkommen

Hej och välkommen. Bloggen handlar om livsstilsfrågor och att leva med kronisk sjukdom. Här lämnas inga medicinska råd. De bör ges öga mot öga.




Translate

tisdag, juli 01, 2014

You have got this

Jag har fått en förfrågan från Health line om jag ville sprida information om deras kampanj- You have got this   Du  har fått detta. Kampanjen innebär att man kan få publicera en kort video på deras sajt om hur man klarat av att leva med MS, hur är livet med MS och kanske framförallt att ge hopp till nyinsjuknade,
Jag kan tänka mig att det finns några som läser min blogg som skulle kunna berätta delar av sin historia, en historia som skulle kunna stimulera andra. Kanske har man stimulerats att göra  något helt nytt, eller lyckats komma igång igen och så vidare. Därför publicerar jag sidans länk här
Health Line

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar