Hej och välkommen

Hej och välkommen. Bloggen handlar om livsstilsfrågor och att leva med kronisk sjukdom. Här lämnas inga medicinska råd. De bör ges öga mot öga.




Translate

tisdag, januari 29, 2013

Fotvandring

Jag försöker att röra på mig så mycket som möjligt men jag är kanske lite latare nu- energin kanske kommer. Häromdagen gick jag i varje fall i tre timmar i en ganska backig terräng med mycket trappsteg.










Jag kom att tänka på hur det var för 10 -11 år sedan. Då var det inte tal om de här promenaderna. Då var det korta sträckor det handlade om. När man tänker så förundras man över att man någonsin klagar. Jag är så tacksam för att jag mår så bra.





Bloggar inte speciellt mycket nu. Har sagt upp inter-nätet härnere på Teneriffa. Det krånglade och kanske är det bra med en lång bloggsemester.

6 kommentarer:

  1. Anonym7:14 em

    Hej Sunne!
    Vad roligt att du ha det bra på Tenerifa men jag måste säga att jag saknar dina intresanta inlägg.
    Varje dag brukar jag kolla här på bloggen utifall det inte finns något nytt att läsa.

    SvaraRadera
  2. Anonym8:17 em

    http://nyheter.uib.no/?modus=vis_nyhet&id=52397

    Spännande tankar om mat och MS. Kan du tyda vad Prof. säger mellan raderna?

    FORTSÄTT blogga. Du tankar är bra läsning!

    Mvh,

    Lars

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mycket intressant. Skall läsa mer noggrant senare
      Sune

      Radera
  3. Det ser fantastiskt trevligt ut! Jag tyckte att det var lite tyst på bloggen och hoppades att du inte var dålig. Hoppas att du får tanka mycket D-vitamin på vandringarna!

    SvaraRadera
  4. Anonym9:19 em

    Vad härligt att en sjukdom som MS kan vända och bli bättre. Känns hoppfullt om jag nu skulle bli sämre, vilket jag inte hoppas eller tror. Länge leve hoppet!! Ha en underbar semester!

    Patrizia

    SvaraRadera
  5. Anonym2:13 em

    Instämmer. Kommer att sakna inläggen, men önskar dig samtidigt sköna dagar.

    A. Biel

    SvaraRadera