Hej och välkommen

Hej och välkommen. Bloggen handlar om livsstilsfrågor och att leva med kronisk sjukdom. Här lämnas inga medicinska råd. De bör ges öga mot öga.




Translate

fredag, augusti 06, 2010

Managing multiple sclerosis naturally


Jag har beställt en bok av Judy Graham med denna titel. Skall bli intressant att läsa den. Har en god vän som använt Judys metoder i cirka 35 år och har under denna tid haft ett skov .
Har ännu inte fått George Jelineks nya bok fast jag beställde den för två månader sedan minst.

2 kommentarer:

  1. Synd att Jelineks bok dröjer, den verkar ju vara väldigt intressant. Hoppas du får den snart.

    SvaraRadera
  2. Ja, man väntar. Judy Grahams bok är dock på gång. Jag läste den från 70-talet och den innehöll lite av samma tankar. Dock tycker jag Jelineks bok ( den tidigare) var så avskalad och klar och det var ganska lätt att följa hans råd. Han är väldigt kunnig men kan ändå förmedla det på ett bra och enkelt sätt. Grahams bok innehöll mer råd om tillskott i form av vitaminer, spårämnen etc av vilka kanske en del inte var så väl belagda. Jelinek hade alltid väl belagt vad han skrev. Så jag väntar.
    Sune

    SvaraRadera