Hej och välkommen

Hej och välkommen. Bloggen handlar om livsstilsfrågor och att leva med kronisk sjukdom. Här lämnas inga medicinska råd. De bör ges öga mot öga.




Translate

lördag, maj 19, 2012

om populära inlägg

Jag har gjort så att man kan se de populäraste inläggen, och det som förundrar mig mest är att inlägget
  1. "skulle handla om coeliaki men kom att handla om varför jag inte äter gluten är det klart populäraste för jag tycker det är ett ganska dåligt inlägg. Men jag tror att det går via bilden av mina utslag från 2004 som visar urtikaria. Vad som inte syns på bilden att det var en h-lv-tisk klåda. Jag har tänkt att jag skulle ta bort bilden eller inlägget eftersom det irriterar mig att det i mitt tycke ganska dåliga inlägget är det mest läst ( eller påtittade) I stället visar jag bilden igen. De här utslagen gjorde att jag så småningom slutade med gluten och egentligen till att jag började intresserar mig för kost överhuvudtaget.


  • De andra populära inlägget handlar om opticus neurit och det inlägget tycker jag fortfarande är bra.
  • Även inlägget om lumbalpunktion tycker jag också är bra.
  • Ett annat inlägg handlar om Marshallprotokollet. Jag är kritisk till detta men på något sätt lästes inlägget  så att det verkade som människor blev intresserade av MP. Det var dock en del trevliga kommentarer och intressanta diskussioner i anslutning till inlägget. Inläggen om 
  • Gilenya och 
  • Tysabri är  också populära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar